Skip to content

Klachtenregeling

We proberen altijd ons best te doen u naar tevredenheid te behandelen, maar het kan voorkomen dat u over iets ontevreden bent.

We proberen altijd ons best te doen u naar tevredenheid te behandelen, maar het kan voorkomen dat u over iets ontevreden bent.

Wat doet u dan?

  1. Probeer met uw tandarts de klacht te bespreken, wellicht kunt u samen tot een oplossing komen.
  2. Neem contact op met TIP (Tandheelkundig Informatie Punt) van de KNMT. Zij kunnen u onafhankelijke informatie geven over de mondzorg. Een medewerker van TIP kan ook met u meedenken hoe u het beste in gesprek kunt gaan met uw tandarts als u ontevreden bent.
  3. Klachtenbemiddeling: is het helaas toch niet gelukt om samen met jou tandarts tot een oplossing te komen, dan kunt u een klacht indienen via de KNMT. Dit kunt u doen door een aanvraag klachtenbemiddeling in te dienen via de KNMT-klachtenservice. Een klachtenfunctionaris zal dan met u zowel de tandarts contact op nemen om de klacht verder te behandelen.
  4. Geschilleninstantie Mondzorg; mocht u er met de klachtenfunctionaris toch niet uitkomen dan kan de geschilleninstantie een bindend uitspraak geven over uw klacht.

U kunt bij ons terecht voor de volgende behandelingen.

Wij staan dagelijks voor u klaar voor complete mondzorg voor het hele gezin. Maak zeer eenvoudig een afspraak via onze website.

Openingstijden
Maandag
09.00 – 20.00
Dinsdag
09.00 – 20.00
Woensdag
09.00 – 17.00
Donderdag
09.00 – 17.00
Vrijdag
09.00 – 17.00
Zaterdag
Op afspraak
Zondag
Gesloten

Tandarts voor het hele gezin

Wij staan dagelijks voor u klaar voor complete mondzorg voor het hele gezin.